En muse for alle aldre

Fra gamle kjenninger til nye bekjentskaper- kosmetikkhusene har presentert sine nye ambassadører for 2016. Foruten skjønnhet og suksess har de sterke meninger og fryktløse holdninger til felles. Power to the women!

Published by

 

Regram from @lisaeldridgemakeup: «Isabellas back in the Lancome family!!!Thrilled and proud to be part of this monumental moment. We met last summer and I’ve been in love with this wonderful woman since – she’s so full of life, intelligence, beauty and integrity.Looking forward to adventures together 👯#IsabellaforLancome@lancomeofficial #isabellarossellini#muse #lisaforlancome #lisaeldridge#Lancome #proudofeachother Thank you @alexilubomirskiphoto for the great photo 😘»

Et bilde publisert av Lancôme Official (@lancomeofficial)


Isabella Rossellini
For de som har fulgt med på Lancômes historie er Isabella Rossellini  et kjent navn. Ingrid Bergmans datter var for nærmere 30-år siden kosmetikkmerkets  ansikt utad  og personifiserte blant annet duftklassikeren Trésor. Nå er hun tilbake og til Vogue.com uttaler hun:
“If you look at most beauty advertisements, you would think that makeup is only for beautiful women in their early 20s[…but] older women like seeing older women in ads, and younger women do, too—because they see them and are not frightened of growing older.”

A true woman of worth and a big inspiration for all @susansarandon 💕💕💕 #worthit #lorealista #nofilter

En video publisert av L’Oréal Paris Official (@lorealmakeup)


Susan Sarandon
Susan Sarandon er kanskje mest kjent som den ene halvdelen i girlpower-filmen Thelma og Louise og som Oscar-vinner i Dead Man Walking.  I senere tid har hun blitt like kjent som frittalende aktivist med stort politisk engasjement og  som sistemann i rekken av Lóreal´s ambassadører.
I en pressemelding uttalte hun: «The very first time I heard ‘Because I’m Worth It,’ it definitely was a shift in the framing of why you should look good. It had to do with women becoming the master of their own lives and decisions. It’s an extremely powerful statement that has transcended time.»

The new face of #chanel makeup 😏

Et bilde publisert av Kristen Stewart (@immzstewart)


Kristen Stewart
Som en viktig bestanddel av 2000-tallets største popkulturelle fenomen; Twilight-sagaen kunne Kristen Stewart fort ha blitt avspist som uinteressant når hypen la seg. Men, nye, smalere  filmroller og en lukrativ avtale med Chanel har bevist motsatt. Nå har hun også tatt steget og blitt ansikt utad for Chanels makeup med reklamebilder tatt av Mario Testino. 

We’re pleased to announce the new face of #MarcJacobsBeauty is the incredible actress, Winona Ryder.

Et bilde publisert av Marc Jacobs Beauty (@marcbeauty)

Winona Ryder
En gang i tiden hadde Johnny Depp en tatovering som proklamerte Winona Forever, den selvsamme Winona hadde samtidig roller i Edward Scissorhand, Beetlejuice og kultfilmen Heathers. Så ble det stille – helt til hun ble tatt for butikktyveri. Ironisk nok inkludert en Marc Jacobs veske.  Det samme merket hun nå altså reklamerer for sminkelinjen til. Only in fashion. Til Allure uttalte hun:
I […] love the people he chooses [to work with], because they’re so unique and so cool. And the fact that he’s included me in that group is just an enormous compliment, and it means a lot to me personally. He doesn’t go for the cookie-cutter woman, for lack of a better expression. To me, all of his muses are gorgeous but in a very unique and ageless way. It’s people from all different walks of this industry, whether it’s music or acting or people like Sofia [Coppola], who to me is just stunning.»

Del reportasjen

Categorised in: Nyheter